Tehisintellekti kirjud kasutusvaldkonnad

2017. aastaks on muutunud tehisintellekti kasutusvaldkonnad üsna kirjut pildi andvaks, sest enam pole tegu väheste julgete ja innovatiivsetega, kes on mõelnud taoliste lahenduste kasutamise peale. Pigem on hakatud mõtlema laiemalt: kuidas kasutada tehisintellekti peaaegu igas võimalikult mõeldavas sektoris? Tulemuseks on väga lai valik erinevaid kasutusvaldkondi, mis on üllatavad, ent samas ka teisi ärides tegutsevaid inimesi kannustavad. Järgnevalt heidamegi pilgu kolmele sektorile, kus on tehisintellekti loovaid meetodeid kasutatud üsna heade tulemustega, mis teevad silmad ette nii mõnelegi traditsioonilisemale lähenemisviisile.

Turunduses

Jah, turunduses on võimalik tehisintellekti lausa vaimustavalt kasutada. Nimelt on tänapäevaks kogunenud turundusvaldkonda väga palju infot klientide ja nende tegevuste kohta. Infot on kogutud kliendikaartide, boonusprogrammide ja veelgi loovamate viiside abil. Ühel või lausa tervel osakonnatäiel inimestel on raske seda kõike läbi arvutada lõpututes erinevates kombinatsioonides. Siinkohal ongi palju abi tehisintellektist, mille abil on võimalik sorteerida olemasolevat teavet sellisel moel, et sellest saab teha põhjapanevaid järeldusi edaspidisteks turunduslikeks sammudeks. Üllatavalt palju on võimalik erinevate masinõpet rakendavate programmide kaudu teada saada trendidest oma kasutajabaasi seas.

Sisuhalduses

Mida rohkem sisu toodetakse, seda rohkem tuleb firma esile erinevates otsimootorites, inimeste jagamise kaudu sotsiaalmeedias ja mujalgi. Seepärast on sisutootmisesse ja -haldusesse pandud päris suured rahad. Siingi on võimalik kasutada tehisintellekti kasulikke võimeid. Tehisintellekti omavad süsteemid saavad läbi hammustada suurtest sisuhulkadest, et teha kindlaks, millist tüüpi postitused, artiklid ja videod ikkagi kõige paremini inimestele peale lähevad. Konkreetsemalt saab uurida ka metatasandi andmeid ja teha erinevaid järeldusi sisu tehniliste näitajate ning sellele järgneva tulemuslikkuse osas. Tõeliselt põnevaid järeldusi saab kasutada praktilisteks sammudeks sisuloome strateegiate loomise käigus.

Kasiinodes

Tehisintellekti üllatavaid oskuseid saab oivaliselt rakendada kasiinomaailmas. Juba aastaid tagasi peitus kasiinoseadmete sügavuses palju algoritme, mille eesmärk on teha kindlaks erinevaid viise, kuidas inimeste kasiinokogemust võimalikult meeldivaks teha. See meeldivus seisneb ideaalses tasakaalus võitmise ja kaotamise vahel. Võite ei tohi olla liiga palju, et mitte tekitada kahjumit kasiinole, ent mitte liiga vähe, et kasiinos käimine kaotaks oma naudingu ära. Nüüd aga avanevad uued võimalused tehisintellekti rakendamise tulemusena. Võimalik on kasutajatele luua individuaalseid kasiinokogemusi, mis põhinevad nende kasutuse ajalool ja eelistustel.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga