Kuidas saaksid tehisintellekti oma äris kasutada?

Oled sa juba mõelnud sellele, et tehisintellekt on praegu üks kuumimaid teemasid äritegevuse optimeerimiseks ja kaasajastamiseks? Tõepoolest on tegu suurepärase viisiga viia oma äri uuele tasemele ja selleks polegi väga palju vaja ära teha. Põhiline eesmärk on tehisintellekti puhul aidata olemasolevaid tegevusi efektiivsemalt, kiiremini või odavamalt teostada. See ei tähenda, et peaksid hakkama mingeid täiesti uusi valdkondi või tegevusi leiutama. Oluline on mõista, et tehisintellekt võib olla kasulik tööriist juba olemasolevate tegevuste rakendamiseks.

Tunne inimesi paremini

Tehisintellekt võimaldab väga edukalt teha erinevaid analüüse juba olemasolevale kliendibaasile. Kui sa oled vähegi oma klientide ja lojaalsete püsikundede kohta erinevat infot kogunud, siis nüüd, tänapäeval, avaneb sulle väga palju uusi viise, kuidas kõike seda kogunenud teavet analüüsima hakata. Analüüsiühikuteks võivad olla inimeste asukohad, ostueelistused, kulutatavad rahasummad, teostatud tehingute regulaarsus ja ulatus, vektoriaalsed andmed jne. Kõikide nende andmete põhjal on võimalik tehisintellektil hakata tegema ennustusi iga kliendi edasiste käikude kohta. Loomulikult pole need alati täpsed ja reaalsusele üks-ühele vastavad, ent siiski aitavad sellised teadmised infovoolu ja pakkumiste voogu märgatavalt optimeerida.

Automatiseeri ülesandeid

Kui sinu äris tuleb ette erinevaid ülesandeid, mis põhinevad korduvusel ja monotoonsel tööl, siis mõtle kindlasti selle peale, kas selliseid protsesse oleks kuidagi võimalik optimeerida. Seejuures võid anda tehisintellektile üle ainult osa ülesannetest ja jätta ülejäänud ülesannetest tarbija kanda. Ehe näide taolisest tegevusest on jaekettide poodidesse ilmunud iseteeninduskassad. Osa tööülesandest on tehisintellekti ehk arvuti kanda: registreerida tooteid, kontrollida kaalu ja vältida pettusi. Teine osa tööüleasandest on aga tarbija enda teha: piiksutada iga toote läbi ja asetada need eraldi pakkimisalusele. Sarnaseid trende on märgata teisteski valdkondades ja täielik või poolik automatiseerimine on selgelt üks põhilisi tulevikusuundi.

Vestlusrobotite kasutamine

Üha enam firmasid on hakanud kasutama vestlusroboteid. Nende koodijuppide üllas eesmärk on aidata inimesi, suunata neid neile sobivate toodete ja teenuste juurde ning lihtsalt tavapärasest kiiremat teenindust pakkuda. Siiamaani on neid kasutama hakanud vägagi erineva tausta ja tegumoega ettevõtted. Innovatiivseid firmasid, kes kasutavad vestlusroboteid, leidub nii turismi, tervishoiu kui ka jaekaubanduse sektoritest. Kui sinu äris toimub palju kliendisuhtlust, siis võid julgelt mõelda vestlusrobotite rakendamise peale.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga